Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/7/f/b/miekehanemaaijer.nl/httpd.www/libraries/cms/application/cms.php on line 460
Main menu

informatie klachtenprocedure

Klachtenprocedure
(conform algemene voorwaarden Mieke Hanemaaijer (mei 2015), gedragsregels Ooa (2014)
en bij behorende reglement van tuchtrechtspraak (1.0))

1. Binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht ontvangt de klager een reactie van
Mieke Hanemaaijer over de wijze waarop zij de klacht zal onderzoeken en binnen
welke termijn de opdrachtgever of afnemer een uitvoerig antwoord kan verwachten. Een
klacht wordt door Mieke Hanemaaijer en door klager altijd vertrouwelijk
behandeld. Klachten en de wijze van afhandeling zullen 2 jaar worden bewaard.

2. Indien blijkt dat de klacht terecht is zal Mieke Hanemaaijer binnen 4 weken met
opdrachtgever of afnemer in overleg treden om de klacht naar tevredenheid op te lossen. De
directie behandelt uw klacht en is bevoegd tot het doen van uitspraken.

3. Indien blijkt dat de opdrachtgever of afnemer geen genoegen neemt met de afhandeling van
de klacht, staat het de opdrachtgever vrij zijn klacht aan de tuchtcommissie
van de Orde van Organisatie Adviseurs voor te leggen. Het oordeel van de
tuchtcommissie van de Orde van Organisatie Adviseurs is bindend.

http://www.ooa.nl/klachtafhandeling

Adres Tuchtcommissie:

Tuchtcommissie KID

t.a.v. de secretaris

Postbus
1126, 6501 BC Nijmegen

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor de afnemer die geen genoegen neemt met de afhandeling van de klacht, staat het vrij de klacht voor te leggen aan de commissie kwaliteitshandhaving van de NTRO: Papiermolen 34, 3994DK Houten (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)